Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2011 18:09 - НАЙ-ХУБАВИТЕ КОЛЕДНИ И НОВОГОДИШНИ ФИЛМИ
Автор: kastel Категория: Изкуство   
Прочетен: 2987 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageНова година и Коледа – точното време за приказки и чудеса! Не е случайно, че именно с тези празници са свързани толкова много прекрасни филми. Новогодишното настроение се създава не само от уличните украси, отрупаните сергии на магазините и елхата с подаръци у дома. Специална заслуга, за да повярваме поне мъничко в сбъдването на най-заветните желания и в победата на доброто над злото има, разбира се, киното. То може би най-добре е усетило, че в навечерието на Нова година всеки очаква чудо, даже и да му е неудобно да си го признае…
Цялата класация може да видите в сайта ДРУГОТО КИНО.




Гласувай:
4


Вълнообразно


1. yuliya2006 - Рождество /Ваня Костова/ ...
24.12.2011 19:26

Рождество
/Ваня Костова/


Звън дочух - далечен звън,
звън - внезапен и тревожен,
Камбана влезе в моя сън
и ме погали спомен...

Звезда над мене изгоря,
нощта от болка потрепери,
Прошепна хор - във храм аз бях,
дете бях и се молех!

Запалих свещ от друга свещ,
ръка целунах на старица,
и нещо скъса се във мен,
като в ранена птица...

Глас забравен - нощен глас -
дочух камбаната да плаче,
с душа горчива като мен -
с душата на сираче!

Забравих страх,усетих Бог -
и светлината ме прегърна...
И времето за дълго спря -
аз в себе си се върнах...

цитирай
2. bven - Честита Коледа!
25.12.2011 09:46
БИСЕР - СРЕБЪРНИ КРИСТАЛИ ПАДАТ ОТ НЕБЕТО ПАК
НОСЯТ РАДОСТ И ВЕСЕЛИЕ В КЪЩИ С КОЛЕДНИЯ ЗДРАЧ

В ТОЗИ ЧАС ПРЕДИ ХИЛЯДОЛЕТИЯ ДОШЛА ПРИ НАС ЗВЕЗДА
СВЕТЛА, СИЛНА, СЪС СИЯЙНА КРАСОТА

ДАР ЗА ХОРАТА ОТ НЕБЕСАТА - ТЪЙ БИЛА НАРИЧАНА В СЪРЦАТА

- НЕКА ВСИЧКИ ДА СА ВЕСЕЛИ, ЩАСТЛИВИ, ДА ЖИВЕЯТ В МИР И СВЕТЛИНА!
ТАКА НАРЕКЛИ ЗА ЗЕМНИТЕ ДУШИ ЕПОХАТА НА ЛЮБОВТА

- НЕКА СВЕТЛИ МИСЛИ ДА ГИ ВОДЯТ В
ЕЖЕДНЕВНИТЕ ДЕЛА
И ЖИВОТЪТ ДА Е РАДОСТ ЗА НАШИТЕ ОБИЧАНИ ДЕЦА -

ВИНАГИ ДА ПОМНЯТ, ЧЕ ДОБРОТО НОСИ ДОБРОТА
И БЛАГОСЛОВИЯ ОТ СЪРЦЕ ЛЕКУВА ВСИЧКО
НАЙ -ДОБРЕ НА СВЕТА
цитирай
3. monaliza121 - Честито Рождество Христово!
26.12.2011 16:18
Най-хубавият коледен филм е този, на който ние сме режисьори.:)))
Весела Нова година!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kastel
Категория: Изкуство
Прочетен: 10272544
Постинги: 1402
Коментари: 3341
Гласове: 3248
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930